Mar 6, 2009

ASS - ignment SAYA

hari ni sudah hari Jumaat.as usual after class trus masuk LAB. dgn tujuan memblogging dan menFacebooking.

nampak cam lepak je kan?
macam free je hidup saya..

FREE kah saya?

X, saya mmg tak free.
malah, banyak keja yang kena disiapkan.
Antaranya ialah :
- PP Drafting ( due on 20/3)
- EAP term paper ( due on 23/3)

erm..tu je la.
nampak macam sikit. tapi byk sbnrnya.
yang lagi best tu, saya sebenarnya tak reti camna nak buat drafting sebenanrnya.
Lots to do and I'm still stuck at the beginning.
*sigh*
kadang2 saya rasa, ada baiknya kalo ada boyfriend kan?
sebab:

SATU: boleh mintak dia bagi contoh Drafting PP (if dia keja as lawyer )
DUA: boleh mintak dia tolong wat kan term paper (if de ade good command of English)
TIGA: boleh mintak tolong time keta Pacik Madnoq rosak last week
EMPAT: boleh mintak tolong macam2 lagi.

tapi, tu la. Tuhan cakap kalau kita tak ikhlas, kita takkan dapat apa yang kita nak kan?

hehehe...ape ke aku ni?

bila nak siap nih?
*mengeluh again...*

0 comments: