Sep 9, 2009

PAGI-PAGI LAGI KAU DAH WAT MACAM NI TANDANYA KAU MEMANG MEROYAN

Memang salah dan adalah tidak dibenakan sama sekali kalau kau masuk kelas pukul 10.20 yang start pukul 10.00 lagi pastu bila lecturer kau tanya kenapa lambat, kau cakap takde parking. jawapan tu tak salah kalau kau memang pegi kelas bawak keta kelisa putih yang kiut nak mampus macam owner dia jugak heh peliss jangan jadi stalker sangat nanti kantoi baru kau tau. tapi kalau orang macam aku yang jarak bilik ke kelas hanyalah sekangkang kera bak kata orang tua, atau pun sekentut je bak kata aku, dan tidak mempunyai ownership ke atas mana-mana kereta jawapan tersebut sangatlah tidak munasabah dah aku hampir-hampir ketawa mendengar jawapan aku sendiri.

Dan aku sebenarnya kantoi dengan jawapan aku sendiri.

Semua ni salah perut aku sebab buat hal pagi-pagi lagi. Heh..harus stop makan nasik lemak untuk berbuka puasa. petang ni makan nasi minyak ayam rempah pulak.

4 comments:

Unknown said...

KO MEROYAN KAT LECTURER MANE NIH WEH... YA ALLAH!!!!!!!!

atun @ art said...

hehe..guess who?? aku mmg meroyan skrg ni..

My so-called life said...

nak kesian kt sape neh.. lect ke atun? boleh je kan masuk kuliah, ke xleh?

atun @ art said...

jabber: beliau adalah sir iqbal.

k.wiwie: bleh je masuk tp mmber cam syaiton gelak. haishhh..