Dec 10, 2009

Rasa macam kepala di ketuk-ketuk tapi siapa yang ketuk

Dah macam-macam lagu aku pasang.
Dah macam-macam gambar aku belek.
Dah macam-macam ayat aku susun.
Tapi semuanya salah.
Tak kena, canggung, janggal, awkward dan perkataan lain yang membawa maksud serupa.

Kalau aku pilih yang ini,
Yang itu pun OK.

Kalau aku mulanya begini,
Penutupnya macam mana?

Kalau yang ini salah,
Betulkah yang itu?

Argghh!!!
Woi! Aku bencila monolog-monolog dalam kepala ni. Tak habis-habis dari dulu.
Saja nak buat habuan migraine untuk aku.

Tips: Kalau kau nk avoid friend /ex bf or gf /rival/ajen cari jodoh/ajen pekerjaan kat YM kau, kau boleh choose untuk Sign in as INVISIBLE or APPEAR OFFLINE TO (isi nama tersebut). Atau lagi senang, DELETE from friend list. Senang gila. Maka, tak payahlah kau nak main cak-cak dengan dia nak tengok kot2 dia online ke tak. Tak percaya? Sila buat sekarang. Taknak sudah. Tapi sila delete aku kalau kau memang taknak tegur aku sampai bila-bila.

0 comments: