Sep 4, 2009

3 seconds to motive.



oh!.saat ini semua umat sedang tido. (hell-no! bunyi sapa batuk tu??)
tapi aku masih berjaga sebab tadi dah membuta.(dan sbb nak makan nasi ayam)
apekah motif entri ni yer?
aha. (dah dapat! 3saat je dapat. cerdas sgt ni..)

my babes (READ: aya,fana,zara,intan)

marilah kita berbuka puasa sesama. (ye Intan. aku tau kita buka sesama hari-hari.)sebelum aku pulang ke kampung next week.
nanti kalau aku dah balik, baru korang nyesal tak dapat buka dgn aku. (aku masih rasa aku artis)
best tau buka puasa dgn aku.
kalau masa tu fana ter'bawak' dg cam dia yg merah tu (hint ye fana), boleh kita meng'snap' gambar kita.
jangan lupa, kita kan si kamera yang jalang.
pastu kita boleh tag ayu dalam salah 1 pinggan@ cawan yang kosong. (pity her. sapa soh dok jauh sgt kat penang tuh. kan dah x dpt join)
jom ye kekawan?

*aku dah kecur air liur berangan nak makan ape......
** gambar hiasan adalah bukti kita camwhore.
*** sila hubungi aku yer. talk to my PA and he'll arrange everything.

0 comments: