Sep 16, 2009

Untuk birthday girl yang dah belated arini sebab aku tak sempat wish semalam, FARAH @ aya


Anggaplah kek ni kek birthday kau ya!

oi! aku mintak maaf banyak-banyak sebab ulang tahun kau kali ini tiada sebarang ucapan selamat dari pihak aku. Bukan aku sengaja tapi terdapat masalah teknikal yang tak dapat di elakkan. Antaranya ialah handphone aku tak ade kredit dan aku tak berkesempatan nak keluar pergi beli top up. BETUL-BETUL TAK SEMPAT walaupun 7-E dekat sekentut jer dari rumah aku. Lagipun, susah nak keluar rumah kalau ada 2 orang budak berumur 5 dan 2 tahun yang tak boleh dengar bunyi enjin kereta gerenti nak ikut dan akan demand pelbagai benda alah yang aku tak mampu nak layan.

Lepas tu, aku cuba hantar komen kat FB tapi tah di mana silapnya, komen aku tak ter'lekat dekat wall kau. Kau letak cat hape sampai dia tak nak lekat? Bengang aku tau tak?

Kemudian aku terfikir, mungkin kau takkan marah or kurang bengang dengan aku kalau aku buat entry untuk wish birthday kau kan? Ye la. Kau ada blog sendiri. aku pun ada blog aku jugak. Balik-balik, aku baca blog kau, kau baca blog aku balik.
So, takpe lah ye? aku janji nanti bila aku dah start chambering (SILA BAGI PERHATIAN SEKARANG! Yes. RIGHT NOW), bila aku dah start chambering aku akan belanja kau, fana, zarah, intan, dan ayu. Sila tuntut janji ini nanti ya.

Atau, mungkin juga kalau aku memutuskan untuk bergelar seorang penggiat seni, aku akan tetap tunaikan janji itu. (Tolong diam dan jangan banyak soal)

Tapi kan, sebenarnya aku boleh call kau dengan telepon rumah untuk wish birthday kat kau.

2 comments:

Unknown said...

TERIMA KASIH ATUN! ya, aku tak marah atau kurang bengang bila ko buat entry ni khas untuk aku. TQ TQ TQ ;)

ok nanti ko dah kerja atau menjadi penggiat seni dan join si dia, akan ku tuntut macam macam dari ko. k. calit jari sikit. hehe

atun @ art said...

HAHA..bagus. sama2la kita berdoa...
dan mari kita calit jari...
heh.