Dec 15, 2009

Lain orang, lain tempat, satu tujuan..Part II

Tarikh: 121209 ( sama dgn kenduri Lai)
Tempat: Penang.
Peristiwa: Majlis akad nikah Ieda dan pasangan, Fazlon.

Pada hari tersebut juga (121209)our beloved BFF, Ieda pon kawin. Tapi takde majlis sebab cuma akad nikah. Tapi majlisnya akan ada. Tungguuuu... just around the corner. Haaa..tak lama dah..sikit harii jugaa mariii...


Ampun ya..Kami pi kenduri Lai yang jauh ni. Sebab kenduri ang lambat lagi. Nanti taun depan kami sampailaaa..aku dah reserved tarikh tu...

Thanx for d pic. Seb baik hp kita ada tech MMS. Bukan cam hp Leh. Kdg2 je dpt MMS. hahaha..Eh..Wah wah..Sama cantik sama padan sama senget. Jodoh kuat ni...

Agak2 la kan, lepas ni, sape kah pulak ahli Blues Gang yang bakal mengikut jejak langkah Ieda (yang kelihatan tak sabar iteww2)?

Mungkinkah Limie, kemudian Farah?
Atau sebaliknya?

Bagaimana pula dgn Leha@Leh? Dia sebelum saya? DEFINITELY. Kan Leh?

Tapi, yang nampak pasti di sini,

Giliran saya mungkin lambat lagi.

Jadi, walaupun saya suka tengok orang kawin, dan saya juga mungkin gatal or teringin nak wat wedding ala-ala Bali dan selalu cop baju pengantin dalam majalah Pengantin (dgn melipat page dan tanda ATUN's), hakikatnya terlalu pahit utk di telan. Hehhhe.. Tiada motif sungguh. Cakap je la kau takde bf, nak kawen dgn sape. Kan?? Kan?

2 comments:

Niza Dekja said...

oh my!!
ieda nikah? gosh i am so suprised!
hahaha.. next giliran sapa agaknya cik atun oii..

atun @ art said...

ntahlaa..
tggu je laaa...=P